Met zo'n 2,6 miljard transacties per jaar komen we van A naar B dankzij de diensten van Translink.
We verzorgden de update van de huisstijl door een eigentijdse visuele identiteit te creëren. Om Translink een herkenbaar gezicht te geven, voeren we de stijl door bij zowel interne communicatiemiddelen als externe producten zoals het jaarverslag en jaarplan.
Visuele identiteit restyling
Interne communicatiemiddelen
Iconen & illustraties
Jaarverslag & jaarplan
Beeldbank / Fotografie begeleiding
Animaties
Kantoorinrichting
OV-reispas 2020
In Nederland gaan we op een nieuwe manier met het openbaar vervoer reizen. De huidige OV-chipkaart maakt plaatst voor nieuwe betaalvormen.
Begin 2020 doet Translink proeven met de nieuwe pas in en rondom Lelystad. Vanaf 2023 zal deze pas onder de noemer van OV-Pay in Nederland worden geïntroduceerd.
Inzet van OV data voor betere mobiliteit en dienstverlening aan reizigers